Torsdag 8)

Har gott ut på skola från 8.15-17.20. Skoldagen var alltså himla lång men endå hellt okej, vi ordnade med elevkåren en "Låtsas riksdags-val" för under 18 åringar.

Vi fick reda på resultaten från en uppsatstävling, mina vänner Jonna och Caroline plaserade sig väldigt bra. Caroline kom trea och fick som pris 50€ medan jonna kammade hem första plats och vann en 12 dagars resa till New York tillsammans med organisationen som ordnade tävlingen! Mega grattis åt dem båda:)))

Efter skolan blev det gymnastiktränings ledande för min del, och nu sitter jag här hemma och dricker té och försöker att hålla mig frisk till helgen, så att jag orkar med allt program som jag har i helgen + så att jag kan träffa Miika 8)



(uppsatstävlingens 3 bästa placeringar)


(Skolanungdomar deltar i valet av riksdagsledare)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback