vaaassssaaaaaaaa!

Sitter och bloggar och läser bloggar vid syster så länge mamma och syster yster byter senaste (ointressanta) skvallen! väntar att de skall byta till något intressant samtals ämne men nej nej, hmm kanske jag skall gå och billig shoppa lite i systers skåp så länge hon inte märker nå hehehe;)

Väntar bara på att jag skall slippa hem till jeppis igen så jag slipper ut och köra med girlsen nu då jonna har fått körkort!:D Hoppas jonna har nå bra musik i bilen så vi inte behöver lyssna på dansband hela kvällen nog att dansband är ganska bra ibland hehe:P

Den här låten skullle jag kunna lysnna på ikväll 8)


Medan den här låten har vi lyssnat på för då jag och jonna var unga och dumma och satt på med killar på helgerna ;) Tyvärr så hittade jag inte låten som jag sökte efter den heter typ "Tidningen" eller något sånt, skicka länk om ni hittar den puss hejj:D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback