VÅR! :D

Halllo...
Har varit sjukt trött hela dagen idag, har haft skola från 9.30-15.45. Kom hem från Miikas klockan 2 inatt först allt för sent med tanke på att jag skulle orka upp till skolan imorse. Efter skolan idag blev det jobb. Var hellt underbart att komma ut från skolan efter en fullspeckad skoldag och se att solen sken(Y) Var lite extra tid i jobb, eller meret så var jag inte extra länge eftersom vi har ganska flex tider då man har stängt cafét för dagen skall man ännu städa undan och sen får man åka hem för dagen, tyckte det var så råddigt/smutsigt idag i cafét så jag måste städa lite bättre! Hade riktigt vårkänsla, då solen lös in genom café fönstren:D Så jag bestemde att jag går hem istället för att åka snålskjuts med morsan! hellt underbart att gå hem med solglasögonen på, och se att snön smältar<3
Nu har jag beslutsamhetsångest vet inte om jag skall sticka till gymmet eller ut på en lenkki runda i det här underbara vårvädret? Men kankse de får bli att jag promenerar till och från gymmet så får jag vara ute lite!  


Dagens outfit bestod av: Vit linne: Monki, Kavaj: H&M, Byxor: Gina, Skor: Sko punkten, Klocka: Kapphal, Amband: Pandora, Leopard halsduk: H&M (kostar endast 2,95€ Inhandlade min förra sommaren men de finns vid h&m nu igen så passa på att köpa en du också!)

Passade på att fota lite i jobbet av lite godsaker då jag endå hade kameran med mig!:)



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback