2 maj

Kan dehär vara åt annat än en bra dag?;) Har just slutat skolan för dagen efter 3 lektioner, sista lektionen gick ut på att skriva en finska uppsats, ett blogginlägg om hur det andra könet klär sig, passade det åt mig eller vad som är van medd att skriva långa noveller här på bloggen hehe:P

Yepp men till det att 2 maj är en bra dag joo : Idag har nämligen lilla jag BARA 1 månad kvar till min 18 års födelsedag yeeee! Idag är det också exakt 100 dagar tills jag och mina bruda sticker till Spanien! och jag tror de va nå mer bra me den här dagen men ja kommer inte i håg de nå mer 8)

Men snart slutar Caroline och då skall vi ta en fika, Ha det bra puss puss :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback