26 maj

En solig men blåsig dag i maj de just det vad det är idag. Efter skolan blev det café med jonna, tillman,Caroline och Alina:D

Efter det stack jag hem för att plugga engelska men joo här står jag nu och har fortrfarande inte satt igång med pluggandet hehe-.-

Skulle också sticka och kolla på alinas fotbollsmatch idag, men eftersom jag endast har städat mitt rum idag och (obs inrett mitt rum på nytt!:D) måste jag nog stanna hemma ikväll och plugga (sorry alina, men de lär nog bli flera matcher i sommar så;))

Nu fortsätta städa hörs senare puss hejj;)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: alina

höhö de e no lungt ;) it will be! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback