:D

Har idag :

  • varit i skolan
  • handlat allt vad jag behöver på resan
  • gjort bank ärenden
  • jobbat 4 timmar
  • packat
  • duschat
Och snart bär det av till Tyskland, om bara några timmar så skall jag flyga för första gången i mitt liv, och det är typ första gången jag är utomlands överhuvudtaget (om man inte räknar med skellefteå i vintras) Fiiilis till 1000!!! har väntat på den här resan nu i ett år, blir att besöka en massa häftiga ställen, och shoppa en massa yeeee:D

Tyvärr har jag inte med datorn så det kanske inte alls blir nå inlägg under veckan beror lite på om jag har möjlighet att slippa in på nätet någonstans, men titta gärna in titt som tätt för att se om jag har skrivit något (Y)

Puss på er och hoppas ni har en underbar vecka, jag skall i alla fall njuta av den här veckan<3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Niina

haha, vem tänkt du då? ;) Nej nåt ännu bättre ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback