faaan

Inte trodde jag att de skulle vara så där svår  engelska prov, jag trodde nog jag skulle klara mig med godkänd utan att plugga men de där e allt annat än godkänd, de värsta är ju de att jag får skriva om de först på hösten-.- nåja nu håller jag tummarna i en vecka och hoppas att det skulle räcka till en femma endå så jag skulle vara godkänd.

Idag är det i alla fall äntligen fredag och det skall firas med purmo (ironi) ne men vi skall till purmo på nå konfirmationsläger ledar planering. jag är så förtjyld så att jag typ int gör nå annat än snyter mig de vad mitt liv går ut på just nu! men imorron kväll blir det antagligen film kväll me flickorna på agendan står det "sunes sommar" ;DDD den här helgen blir i alla fall lugn eftersom nästa helg blir en hel del party party med skolavslutning och min sweet 18 höhö;D 

Nu luncha!:))

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback