Fjollor!;)

Haha har haft en super trevlig kväll med Jonna, som började med Jaro match fick där även sällskap av Sara och Johanna:))) Matchen som hemmalaget förlorade 1-2 var spännande! Efter matchen stack vi sedan till O´Learys för en cola. En myysig härlig kväll med bästaste jonna<3 (tyvärr var kameran hemma:/)

När jag sedan skulle promenera hem körde två killar från skolan förbi mig med bilen (inte för att nämna nå namn men oscar och walter!) killarna hade tydligen haft en urtråkig kväll eftersom de lekte taxi,körde sakta förbi mig, och satt i  bilen och asgarva! man bara what;O tror att han där ena killen filmade också man bara yeee killarna i vår stan har jätte mycket att göra en måndagskväll moget eller vad?;P Stackars killar om de har så tråkig liv de borde börja hänga me oss tjejjer så lär di säg vad som är roligt hehe ;D

Ikväll har jag skrivat uppsats och fixat powerpoint presentation till finska lektionen, är så himla trött och hängig så nu sängen <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback