hah

Alltså vad motiverad blogg inlägg jag skerv på dagen, men ja fick lite bråttomt så jag slutade lite mitt i jaa... men alltså tenterna idag gick nog allt annat än bra, men alltså nog e jag godkänd i religion nog men jaa de var bara liute omotiverade svar jag skrev hahha:P

Efter skolan blev det café med Alina och Caroline, och efter det stack vi till alinas mommos (som är på resa) för att käka glass mums, kom hem därifrån typ klockan 18, åt snabbt middag och sen stack jag till centralplanen med syrran det var då dags för friidrotts ärevarvet. Hade dessutom sponsorerat syrran med 1€ per varv hon springer yepp då blev jag plötslig 25 € fattigare hejj och hå för de:D nu skall jag se till att vi får nå kvällsmat i oss, mamma jobbar kvällen så. Och så skall jag massera min systers ben och sen plugga engelska hejj hejj;)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hanna Place

Vilken fin blogg du har, gillar det svarta och rosa =)



Var gärna med och tävla i Veckans blogg:

http://hannaplace.webblogg.se/2011/may/veckans-blogg-1.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback