Here I come

Tyskland och Polen! Om cirka 10 dagar åker jag till Berlin och Krakow i en vecka, hellt mega niice ser jätte mycket framemot resan hihihih;)
Resan ordnas från skolan, de är en språk resa men framförallt en historia resa, vi kommer bland annat turista runt i Berlin, se Wanse konferansen uppsöka en bunker från andra Världs kriget, spana in SS nazi högkvarter, och en massa ndra museér och en massa andra häftiga ställen i Berlin och sen åker vi vidare till Polen och Krakow för att se (det som jag längtar mest till) de vill säga Auchwitz HÄFTIGT el HÄFTIGT! Kommer bli sjukt nice! Med mig har jag min vän Fredrika vilket är super häftigt, jätte längesen jag har hittat på nånting med bara henne, och dessutom kan hon tyska vilket jag inte kan heh-.- Och såklart blir det en hel del shopping under resan också. Alltså fatta att om några dagar slipper jag äntligen på resan som jag har planerat i över ett år coolt:D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback