hmmmm

De där med engelska pluggandet igår om kvällen ja de sket nog sig lite, kollade tv istället!...

Steg upp tidigt imorse duschade, käkade morgonmål med syrran, fixade mig klar, skrev engelska uppsats tog en chill morgonhellt enkelt. skulle meret börja först efter lunchen idag efter som jag inte har någon tent idag utan först imorgon. men eftersom jag har varit borta hela förra veckan hade jag en hel del skolarbeten som skulle in imorse så jag fick hellt enkelt cykla till skolan några timmar tidigare!;D

Nu är jag ialla fall klar sitter hungrig här i skolan och väntar på att någon av mina vänner skall ha skrivit tenterna klart snart så jag slipper och käka lunch. dagens planer då hmmmmm ärligt talat vet jag inte, jag borde plugga till engelska tenten men frågan är om jag orkar jaa man får hellt enkelt se om det blir kaffe efter skolan istället:D

Hörs senare ialla fall hejj hejj:D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback