Ikväll

Har jag sovit en timme efter jobbet, är hellt slut har feber och är fortfarande jätte jätte förtjyld-.- Försöker med all makt bli frisk till helgen!!!

Nu har jag läst alla bloggar som jag brukar läsa, och blivit förvånad över att det har tydligen varit väldigt varmt idag (i sverige) men också här i Finland, ja jag har i alla fall inte märkt av det men jag har väll hellt enkelt inte spenderat dagen utomhus, nu skall jag skriva en historiaportfolie och börja plugga till matte tenten, lär bli en lång natt. Men jag tror jag kommer ge upp efter en halv timme som vanligt. Är inte så bra på det här med självdiciplin då det gäller studierna, borde jobba lite på det!

Hoppas ni har i alla fall fått njuta av detta underbara sommarväder som alla snackar om :D

Kramar //sandra

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback