Jobbat

Hallo, idag har jag varit i skolan från 8-4 men obs med en håltimme där emellan då stack jag och Jonna till stan för att fika, tyvärr för stackars henne var jag lite tråkig sällskap eftersom jag satt för det mesta och gjorde läxorna/inlämningsuppgiften som skulle in idag:)

Efter skolan har jag jobbat, och nu är det då dags att skriva min del av grupp arbetet i religion, jag och Katinka skriver om Abort från ett etiskt perspektiv. Ett väldigt intressant ämne:) Den första delen av arbetet skall in imorgon och jag har knappt börjat, så no blir det lite stress arbete här^^

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Niina

Jo om di passar på dina fötter :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback