konstig känsla

Har en riktigt konstig pirrig känsla innom mig just nu, och jo de är inte på grund av att jag fyller på torsdag. det är nånting annat nånting som jag ser framemeot, vet inte kanske livet ! ähh

Idag har jag i alla fall startat dagen med att sova länge till 10 typ, duschade, fixade mig klar och stack till skolan för att luncha och sen hade jag en matematiklektion efter skolan lämnade jag lite längre kvar i skolan, snackade med studiehandledaren om nästa års läseordning, skolgång, studentskrivningar och hellt enkelt min framtid... Trodde jag skulle bli klokare av att snacka med henne brukar vanligtvis bli det men inte denna gång, just nu är allt bara en enda stor röra inne i mitt huvud som inte vill komma ut -.-

Har idag jobbat 5 timmar på cafét, och dagens kommentar om det då JOO var ifrån har alla heta pojkar kommit? Brukar aldrig vara nå snygga pojkar i våran gubbcafé men idag så Wauw!!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback