Kvällen :))

Efter att ha sakt hejdå åt Alina igår på kvällen tillbringade jag resten av kvällen tillsammans med Niina och lite annat roligt folk. En rolig kväll som spenderades med gaturally i stan,och Christoffers vitsar:P Vi var också och titta till lägenheten som Niinas familj håller på att renovera snart flyttar hon och blir nästan granne med mig nice niice;) Otroligt länge sen jag har tillbringat helgen i en bil körande runt, har nog saknat det faktist, de va så jag tillbringade mina helger tidigare fixade killar som hade körkort att sitta på med med kompisarna så att man inte behövde va ute då det är kallt. För er som inte vet vad gaturally är, det är något som är kännspakt för vår stad jakobstad på helgerna samlas ungdomarna sig i bilar och kör runt i stan kan låta tråkit men nej nej det är faktist roligt att cruisa runt på stadens gator!;D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback