Livet

Alltså shittt vilket skede i mitt liv jag är i just nu, jo jag vet jag kanske säger de ofta men jag trodde aldrig att mitt liv skulle bli såhär:) Mitt liv har förändrats hellt jävla mycket sen ifjol förutom att enns snacka om tidigare år! Men jag känner mig mycket nöjdare just nu och jag trivs med mitt liv även om jag vet att det finns fortfarande saker som jag saknar, och saker som jag skulle kunna/vilja ändra på. Jag kan bara konstatera det att jag är en såndär ungdom som har varit med om mycket i livet, har haft mycket motgångar! Det här säger jag inte för att jag vill att folk skall tycka synd om mig, utan för att hellt enkelt de är sant. Men jo de e klart de går inte att jämföra till ungdomar i typ kenia eller nå sånt. Men för att vara från en vanlig random finländsk familj, så har jag ständigt haft motgångar i min barndom och ungdomstid, men man måste ju bara försöka tänka possitivt och det är som min kloka vän sa det är motgångarna som gör en stark och det stämmer ju varje motgång gör ju att man måste kämpa sig upp igen och man blir bara starkare:)

Live every moment
and never stop
dreaming

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback