Måndag

Idag:

  • Skall jag inte jobba (nina bytte skift med mig, så jag jobbar imorgon istället, tack Nina!)
  • Har jag skrivat finska prov i skolan utan att ha pluggat nå (Y)
  • Skall jag leda friidrotts träningar ikväll:))
  • Skall jag fika med kompisarna efter skolan
  • Slutar jag redan klockan... jaa nu i princip :DD
  • Dyker nästa års läseordningar upp på skolans webbsida
  • Har jag startat sista veckan i skolan för denna läsordning what a filing alltså!!!
  • Njuter jag av min sista måndag som 17 år gammal ( på torsdag har jag birthday yeee!^^)

Idag är det alltså en super bra dag, nu lunch på det då;D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback