netet!-.-

Gahhh vårt net anslutning bråkar bara hela tiden-.- slapp inte in på netet nå igår kväll, men nu funkar det ialla fall.

Idag har jag varit i skolan suprise suprise, och varit på café med Jonna och Ivar. Nu skall jag snart sticka iväg på gymnastikföreningens vårfest, även om jag för första gången typ i hela mitt liv inte deltar i något program under vårfesten skall jag endå sticka dit och titta. Syrran uppträder och dessutom ringde di från föreningen och undrade om jag kan ställa upp som domare under vårfesten tydligen har de nå sorts tävling /uppvisning där som de behövde utvärderare/domare till:)

Skall försöka hinna packa än ikväll tyskland& polen närmar sig!:D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback