soooooool

Har varit helt grazy varmt här idag ;D har fikat på förmiddagen med ivar, jonna och oliver, och på eftermidadgen med jonna!:) har solat lite under rasterna och fått övertalat lite lärare om att vi ska ha våra lektioner ute i solen(Y)

Skulle gärna ha slängt mig ner i solen där ute efter skolan, men min mamma hade planerat städ dag idag-.-
Nu skall jag i alla fall sticka iväg till hamnskogen för att träna mina friidrottare, dags för final i terrängcupen :) från och med nästa vecka blir det friidrottsträningar utomhus på friidrottsplanen:D Efter kvällens träning har vi tränar/ledar-möte för att planera sommaren!:) Hej så länge;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback