Terränglöpning YEEEEE!

Idag har jag haft skola från 8-4 men med två håltimmar där emellan under första håltimmen stack jag och caroline till gymmet för lite träning:D Och under andra håltimmen var jag och Jonna på café och fikade :D

Idag i skolan hade vi samling i auditoriet med alla tvåor, info tilfälle om höstens studentskrivningar som man snart skall anmäla sig till, fatta att snart är den här terminen slut och till hösten så börjar sista året i gymansiet och sista året kvar här hemma i jakobstad, sista året innan livet börjar höhö;)

Men nu måste jag rusa iväg och käka middagen, innan jag sticker till Larsmo för att ha lite terränglöpnings träning kul kul :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback