tjenixen

Kan inte beskriva hur glad jag är för att ni har läst min blogg under den senaste veckan trots att jag inte har varit aktiv med bloggen, puss på er;)

Har i alla fall haft en amazing vecka i Berlin och Krakow och efter det varit på friidrottstävling i helsingfors, men de kommer nog upp bilder från resan redan ikväll eller imorron, men innan jag fixar det måste jag ta itu med alla skoluppgifter jag har missat under senaste dagarna och veckorna!:D

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ellen

Fin blogg! :)



Har en liten tävling om en mascara.

Var gärna med. http://styletalk.blogg.se/2011/may/tavling.html



Kram

Postat av: anneli

vad gjorde ni i London då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback